... AUTOSERVIS DEPOROSS

Pro naše zákazníky se snažíme přinášet komplexní služby. Jako příklad uvádíme některé z poskytovaných služeb: měření emisí, příprava vozu na STK, pneuservis, diagnostika vozu, opravy elektro, výměna chladiva a servis klimatizací, karosářské práce a smluvní lakovna, tónování skel, softwarové úpravy řídící jednotky, prodej ND, montáž tažných zařízení ...

Bezpečnost Vašich vozidel je naší nejvyšší prioritou. Celý areál naší dílny je vybaven bezpečnostním systémem a také je střežen bezpečnostní agenturou O.S.E. Security Consulting, s.r.o.

 

Počet přístupů (od 05/2008):

Aktuality

AKCE - KONTROLA tlumičů

GENERÁLNÍ OPRAVY MOTORŮ

Generální opravy VŠECH druhů motorů a hlav válců.

... více informací

NANO4LIFE OCHRANA AUTOLAKU

Tento produkt nanotechnologie je speciálně navržen pro ochranu povrchu Vašeho vozu. Je 100% šetrný k životnímu prostředí.

... více informací

2 NOVÉ AKCE - ZIMA & TLUMIČE

V sekci akce přinášíme dvě nové akce.

Oleje PETRO CANADA

... více informací

Nová sekce MAZIVA A KAPALINY - NEPŘEHLÉDNĚTE!!

... více informací

NOVÉ NÁHRADNÍ VOZIDLO

... více informací

Nová příjezdová komunikace.

Dne 3.6.2013 se k naší, ale určitě i Vaší velké radosti, KONEČNĚ začala budovat nová příjezdová komunikace k našemu autoservisu. Dle sdělení firmy,která má výstavbu komunikace na starost, by dokončená stavba měla být předána městu Hodonín někdy na přelomu července a srpna letošního roku.

Několik fotografií z výstavby ...

Nejnovější akční ceny!

AKCE - Kontrola před zimou

Leták akce

AKCE PNEUSERVIS

AKCE - Přezutí čtyř pneumatik na plechovém disku ...

cena ..... 480,- Kč s DPH

Inzerce

Spřátelené autoservisy

MINX Škarda Marek - Svoboda nad Úpou Vaněk Jan - Temný důl

NANO4LIFE OCHRANA AUTOLAKU


Tento produkt nanotechnologie je speciálně navržen pro ochranu povrchu Vašeho vozu. Je 100% šetrný k životnímu prostředí.

další informace...

POZOR!     Kontrolka mazání - kontrolka tlaku oleje     POZOR!

Jedna důležitá rada všem motoristům. Není to nová věc, ale dost málo se o ní ví a dost motorů už zaplatilo cenu nejvyšší. Výrobci vozů se při použití ekologického motorového oleje, volnoběžných otáčkách a horkém létě, kdy olej hodně zřídne (není podmínkou), začali potýkat s problikávající kontrolkou tlaku oleje - červenou olejničkou. To vyřešili poněkud zvláštním způsobem.

Do 1500 otáček je tato životně důležitá kontrolka softwarově odpojena.        Jak to vypadá v reálu?

Při jízdě může dojít z neznámého důvodu ke ztrátě tlaku oleje (... díra ve vaně, vada ol. čerpadla atd.) Od této chvíle zbývá do zadření max. dvě minuty. V tu chvíli se rozsvítí červená kontrolka. Jakmile se pokusíte zastavit, dojde k tomu, že při poklesu otáček motoru pod 1500 ... jednotka kontrolku zhasne. Toto si ale spousta řidičů vysvětlí jako planý poplach a jedou dál. Kontrolka se opětovně rozsvítí po překročení hranice 1500 ot/ min.. Tato situace se opakuje stále dokola. Dle chování se dá předpokládat, že motor v nízkých otáčkách maže, protože kontrolka nesvítí - proto většina řidičů pkračuje v jízdě. Do cíle ovšem nedorazí!!! Po velmi krátké době zadře motor nebo se dostane až do situace, kdy ojnice projde blokem motoru.

Nepodceňujte situaci kdy se Vám za jízdy rozsvítí červená olejnička - okamžitě zastavte a vypněte motor!! I když jde možná jen o "falešný poplach" nechte to na nás!

Leštění světlometů.

Nově provádíme leštění světlometů. V porovnání s výměnou světlometů za nové, je rozleštění rychlejší a také výrazně levnější. Tato úprava vrací světlometům původní vzhled, zvyšuje svítívost a činí vůz viditelnějším pro ostatní učastníky silničního provozu.

Leták služby.





cena ... 600 Kč,-/ks

Autodiagnostika DELPHI DS150E pro osobní a nákladní vozidla.

Autodiagnostika DELPHI DS150E pro osobní a nákladní vozidla je další posun kupředu k opravám osobních ale hlavně i lehkých užitkových a nákladních automobilů.

Autodílna DEPOROSS Autodílna DEPOROSS Autodílna DEPOROSS

ESO TUNING

ESO chiptuning na český chiptuningový trh vstoupila firma ESO tuning se zahraniční spoluúčastí a osmiletou tradicí v zemích jako je Itálie, Rakousko, Slovensko atd. Zde získala obrovské zkušenosti v oblasti tuningových úprav vozidel, ať už se jedná o exterierovou část, nebo taky interiérovou část a neopomenutelnou součástí je i navýšení výkonu motoru, a to softwarovou úpravou, která spočívá v přeprogramování řídící jednotky přímo na daný typ automobilu -chiptuning.

ESOTUNING Tyto softwary upravují programátoři, kteří mají desetiletou praxi a jsou nedílnou součástí našeho týmu. Jsou to naslovo vzatí odborníci, kteří prošli školením u předních tuningových a automobilových firem, proto je na ně v tomto oboru opravdové spolehnutí. Naším cílem je zaujmout přední postavení na českém trhu, expandovat také do dalších zahraničních zemí a poskytovanými službami přesvědčit širokou automobilovou veřejnost o naší kvalitě. Máme nesnadné postavení, ale věříme, že s naší prací budou spokojeni všichni příznivci automobilismu a vyznavači tuningových úprav.

Testování brzdových systémů.

Brzdové systémy: Brzdy se podílejí významnou měrou na bezpečnosti jízdy a požadavek na jejich kvalitu a výkon je zásadní. Ve srovnání s požadavky na výkon motoru je požadavek na výkon brzd u osobního vozu trojnásobně vyšší a u užitkového až sedminásobně. Proto by měli všichni motoristé klást velký důraz na kvalitu montovaných brzdových dílů i profesionalitu montáže.

Všechny produkty značky ATE splňují či převyšují parametry výkonu stanovené evropskými normami.

Výhody námi dodávaných brzdových systémů:
použité materiály odpovídají jakostí komponentům určeným pro nové vozy
kvalita materiálů zajišťuje kratší brzdnou dráhu než jiné značky
zvýšená bezpečnost při brzdění
vyšší odolnost proti opotřebení a snížená hlučnost

Třecí segmenty
maximálně bezpečné a spolehlivé
snižují opotřebení brzdového kotouče

Brzdové kotouče
vysoce odolné vůči korozi i opotřebení
vysoká jakost materiálů

Výměna brzdové kapaliny:

Brzdová kapalina váže vodu, proto je nutné obsah vody v kapalině, který snižuje její bod varu, pravidelně kontrolovat. Při kontrole se zjišťuje bod varu kapaliny a specifikace pro výměnu jsou následující: Brzdová kapalina na glykolové bázi (DOT 3, DOT 4, DOT 5.1) jje hygroskopická, tzn. že časem pohlcuje vodu. Tím její teplota bodu varu postupně klesá. Při teplotě bodu varu nižší pod 180°C hrozí nebezpečí, že se v hydraulickém systému mohou tvořit parní bublinky, což může vést až k fatálnímu selhání brzd. Proto se musí br. akp. pravidelně kontrolovat případně měnit. Bezpečná informace o stavu brzdové kapaliny je možná pouze prostřednictvím přímého měření teploty bodu varu kdy se brzdová kapalina zahřeje až na bod varu.

Nový testr ATE BFT 320 pracuje popsanou metodu přímého měření teploty varu.
180°C a více - výměna není nutná
170°C - 180°C - výměna se doporučuje
170°C a méně - výměna je nutná!

Kapalinu nechte zkontrolovat dvakrát do roka a měňte ji minimálně jedenkrát ročně!!!

Testování dvouhmotových setrvačníků.

Řada výrobců vozidel vybavuje nyní nové modely dvouhmotovými setrvačníky a tento trend je stále rostoucí. Důvodem k tomuto jsou technické výhody zajišťované použitím použitím dvouhmotového setrvačníku a také potřeba zvyšování komfortu v oblasti potlačení hluku a snižování emisí u současných motorů. Charakteristiky dvouhmotového setrvačníku jsou přesně vyladěny pro každé vozidlo. Při výměně spojky je VŽDY nutné překontrolovat setrvačník.Poškozený a vadný DMF může poškodit nově instalovanou spojku. Nový přípravek nám umožňuje provádět většinu důležitých měření - úhlové a klopné vůle- v prostředí dílny. Kromě toho by se měly kontrolovat i další body jako je únik maziva, stav třecích prvků, hluk, počet ujetých km a stav spojky.

Co je filtr pevných částic (DPF, FAP)?

V souvislosti s filtrem pevných částic se můžete setkat s dvěmi označeními: DPF nebo FAP

Význam je zcela shodný. Renault, Peugeot a Citroen označují filtr pevných částic FAP (z frouncouzského Filtre Anti Particules). Zbytek automobilových výrobců pak DPF (z anglického Diesel Particulate Filter). Filtr pevných částic je součástí výfukového systému moderních automobilů s dieslovým motorem. Jeho konstrukce je obdobná, jako u katalyzátoru. Na rozdíl od něho však filtr pevných částic (DPF, FAP) nemá na starosti redukci plynných zplodin vznikajících při spalovacím procesu, ale zachycení pevných částic, takzvaných sazí. Nemají tak přímý vliv na emisní složení výfukových zplodin. Saze jsou tvořeny drobnými, mikroskopickými granulemi, na něž se usazují uhlovodíky, sírany, a voda. Filtr pevných částic je složen z tisíce vzájemně přesazených komůrek, jejichž stěny jsou tvořeny materiály, které propouští plyny, pevné částice však zachytávají.

Filtr pevných částic tím pádem tvoří další překážku, dochází ke zpomalení proudění výfukových plynů, tím pádem samozřejmě vznikají i výkonové ztráty. Vozy vybavené filtry pevných částic mívají tedy při stejném výkonu o něco vyšší spotřebu, taktéž vlivem regenerace (čištění filtru pevných částic), při kterém dochází ke vstřikování větší dávky paliva do spalovacího prostoru. Tato regenerace však není dokonalá, časem dochází k zanášení filtru, a tím pádem i k častějším regeneracím (čištění). Nakonec se filtr (DPF,FAP) zanese úplně, a je nutná jeho výměna, která je často finančně velice náročná (20 000 - 40 000 Kč), případně jeho úplné odstranění, a přeprogramování řídící jednotky tak, aby se již problémy s DPF, FAP nikdy neobjevily. Tato operace je finančně mnohem příznivější, a ušetří Vás budoucích opětovných problémů.

Co signalizuje rozsvícená kontrolka filtru pevných částic?

Většina vozidel vybavených filtrem pevných částic má na přístrojové desce kontrolku pro DPF/FAP. U některých vozů bez kontrolky DPF/FAP ji nahrazuje kontrolka poruchy motoru, případně i kontrolka žhavení – ta například u některých automobilů také blikáním signalizuje prázdnou nádržku na aditiva AdBlue.

Kontrolka filtru pevných částic - nepřijemné překvapení majitele moderního dieslu

V případě že se Vám tato kontrolka rozsvítí, znamená to, že nastala jistá závada. Vůz může jet i v nouzovém režimu, se sníženým výkonem.Neznamená to však vždy nutnost výměny částicového filtru. Vždy je nutné načíst paměť závad vozu, a provést diagnostiku. Zde Vám vyjmenujeme několik nejčastějších závad a jejich možná řešení:


- Částicový filtr je zaplněný nad limitní hodnoty - (filtr pod prahem účinosti), je nutné provést regeneraci, buď pasivní, nebo aktivní. Vůz většinou v takovém případě jede v nouzovém režimu se sníženým výkonem. Pokud nejde provést regenerace, je nutné jej vyměnit či úplně odstranit


- Nedostatek aditiva – je nutné doplnit aditivum do nádržky, u některých vozů je nutné provést pomocí diagnostiky nastavení nové hladiny aditiva.


- Vadný rozdílový snímač tlaku (diferenční čidlo) – kontroluje zaplnění filtru pevných částic (DPF/FAP). Jedná se většinou o dvě tlaková čidla, snímající tlak ve výfukové soustavě před a za filtrem pevných částic, na základě těchto čidel řídící jednotka vyhodnocuje procentuelní zaplnění částicového filtru. Je třeba zkontrolovat těsnost hadiček, případně jejich fyzické poškození, případně je potřeba provést výměnu čidla.


- Vadné teplotní čidlo – snímá teplotu výfukových plynů, je nutná kontrola kabeláže, případně provést výměnu.


S vozidlem, u kterého řídící jednotku motoru vyhodnotila závadu na filtru pevných částic, nedoporučujeme jezdit.

Proč má vozidlo s filtrem pevných částic nižší výkon?

Vozidlo s DPF filtrem má srovnatelně menší výkon, než vozidlo, u kterého byl filtr demontován. Odstraněním filtru pevných částic pocítíme okamžitý nárůst výkonu. Toto navýšení je způsobené odstraněním překážky - filtru z výfukového systému. Tím se sníží tlak ve výfukovém potrubí a motor má vyžší výkon. Filtr pevných částic může být také limitujúcim faktorem při chiptuningu. Jeho konstrukce dovoluje omezený průtok výfukových plynů a tím neumožnuje požadované navýšení výkonu.

Ekologie a filtr pevných částic? Úvaha, fakta, překvapení!

DPF je zařízení, sloužící ve výfukovém systému dieselových automobilů k zachytávání pevných částic. Jsou to saze, které obsahují zdraví nebezpečné látky. Filtr je tvořen keramickým tělesem s voštinovou strukturou složenou z karbidu křemíku. Je vyroben tak, aby skrze něj mohly procházet výfukové plyny, ale přitom zachytává jemné saze a další pevné nečistoty. Filtr by tedy měl, podobně jako katalyzátor, napomáhat čistějšímu a ekologičtějšímu provozu vozidla. Jenže, jak je to doopravdy? Je filtr pevných částic spásou pro životní prostředí? Představme si, že třídíme odpad. Stranou dáváme plasty, papír, sklo. Poctivě vyhazujeme elektrospotřebiče do příslušných kontejnerů, zažíváme hřejivý pocit z dobře vykonané práce. Něco jsme udělali pro ekologii a bude se nám lépe usínat. Jenže... Pokud bychom třídění odpadu přirovnali k filtru pevných částic, pak by to vypadalo asi tak, jakoby někdo po Vás přišel a kontejnery s tříděným odpadem promíchal a rozházel. Pocit radosti je rázem pryč. A to je právě problém s (ne)ekologickým DPF.

Pomáhá DPF lepšímu životnímu prostředí?

Zhruba každých 300 ujetých kilometrů se DPF zanese sazemi a řídící jednotka vyvolává proces čištění – spalování nečistot. Při regeneraci filtru je třeba dodržet jisté postupy. Zpravidla je nutné vozidlem jezdit stálou rychlostí kolem 80 Km/h po určitou dobu (dokud kontrolka signalizující ucpaný filtr nezhasne). Tato nucená projížďka nejen zdržuje, ale ještě při ní dochází ke zvyšování spotřeby. Možná si řeknete, že tohle se čas od času dá přežít, těch pár desítek až stovek korun za naftu navíc každých cca 300 km také není úplně drastický zásah do rozpočtu, tak co. Jenže, ono to není jen o pár korunách...

Kam se poděla ekologie?

Ačkoli při regeneraci DPF dochází ke zvýšení teploty výfukových plynů, stále se při teplotách kolem 500 °C až 600 °C (dle typu) jedná o nedokonalé spalování. Výsledkem je i při nejlepší dobré vůli pouze to, že saze kompletně nevyhoří, pouze se jaksi vyženou najednou ven. Asi je každému jasné, že takový proces likvidace sazí nemá s ekologií nic společného. Stejně jako katalyzátor, také DPF je vlastně jakousi překážkou v potrubí výfukového systému. Následkem horší průchodnosti spalovaných plynů motor nemá takový výkon, jako bez DPF. Při použití filtru se proto uměle navyšuje výkon motoru nutností více přidávat plyn, čímž roste spotřeba a motor i výfukový systém jsou více namáhány. Když si uvědomíme tyto skutečnosti, pak nám jasně dochází, že s ekologií u DPF to asi nebude to pravé ořechové a navíc to stojí nás řidiče nemalé peníze.

Fakta o ekologii filtru DPF

Výroba filtru a jeho následná likvidace po dožití je ekologicky náročná.
- Filtr je drahý (u některých aut až 50.000 Kč, dle modelu) a vydrží jen cca 150.000 km


- Škodliviny ve filtru se stejně dostanou do okolního prostředí při jeho regeneraci.


- Provoz auta s filtrem je dražší než bez něj – vyšší spotřeba, rychlejší opotřebení motoru, výfuku..


- DPF si nerozumí s bionaftou – nutí nás spalovat klasickou naftu

Když na tato fakta komplexně pohlédneme, jednoduchým selským rozumem dojdeme k závěru, že DPF je v autě nejen zbytečnost, která ekologii na oko sice pomáhá, ale v konečném důsledku přírodě škodí a navíc je to velká zátěž i pro naši peněženku! Spočteme-li si nutnost filtr servisovat, po čase kupovat nový, vyšší spotřebu auta, větší opotřebení výfukového systému a motoru a na druhou misku vah položíme údajný přínos filtru, pak je jasné, co v mnoha ohledech misky vah převáží.

DPF je zbytečný, v komplexním náhledu zatěžuje životní prostředí

I když by se tedy mohlo zdát, že DPF je zázračná součást dieselových automobilů která šetří životní prostředí, logicky docházíme k závěru, že filtr nejen nepomáhá přírodě, ale v konečném důsledku ji ještě více škodí! Co je ještě zajímavější, že i s odstraněným DPF je auto bez problémů schopné projít emisní kontrolou. Kde je tedy chyba? Proč nás výrobci nutí kupovat si auta s DPF? Odpověď je nasnadě, ale to už nechám na Vás...

Dárkové poukazy DEPOROSS

Nově mají naši zákazníci možnost zakoupení dárkových poukazů jakékoli hodnoty, druhu opravy či služby, kterou nabízíme.


Využijte této příležitosti a potěšte Vaše příbuzné, známé nebo přátele jedním z našich pokazů!

Generální opravy zadních náprav Peugeot a Citroen

Provádíme generální opravy ZADNÍCH NÁPRAV Peugeot a Citroen. Prováděné práce a cena opravy se liší od typu nápravy (5 typů viz foto) a nutnosti použití dílů, nejen potřebných k opravě samotné nápravy, ale i dílů potřebných k bezproblémovému fungování nápravy (ohlé tlumiče, netěsné brzdové válečky popřípadě brzdové obložení, ložiska zadních kol, lanovody ruční brzdy, brzdové hadičky). Je též důležité, zda je vozidlo vybaveno systémem ABS. Z vypsaných dílů je zřejmé, že se cena nedá příliš odhadovat. Je nutné nápravu nejprve rozebrat. Cena opravy samotné nápravy se pohybuje okolo 8500kč bez DPH bez, cena neobsahuje demontáž a montáž nápravy. Doba opravy netrvá déle než tři dny.

  • typ I Peugeot 106 a Citroën AX , SAXO (foto 1,2,3)
  • typ II Peugeot 205,306,309 a Citroën ZX ,XSARA (foto 4,5,6)
  • typ III Peugeot 405,Partner a Citroën Berlingo (foto 7,8,9)
  • typ IV Peugeot 206 (foto 10,11,12,13)
  • typ V Citroën C15,BX


Fotografie typů náprav


Autodílna DEPOROSS - foto 1 Autodílna DEPOROSS - foto 2 Autodílna DEPOROSS - foto 3 Autodílna DEPOROSS - foto 4 Autodílna DEPOROSS - foto 5 Autodílna DEPOROSS - foto 6

Autodílna DEPOROSS - foto 7 Autodílna DEPOROSS - foto 8 Autodílna DEPOROSS - foto 9 Autodílna DEPOROSS - foto 10 Autodílna DEPOROSS - foto 11 Autodílna DEPOROSS - foto 12 Autodílna DEPOROSS - foto 13

Opravy startérů a alternátorů

ALTERNÁTOR

Provádíme generální opravy startérů a alternátorů všech typů a značek pro osobní a nákladní vozidla, i pracovní stroje. Startéry a alternátory pro tuzemská osobní i nákladní vozidla (Škoda Favorit, Felicia, Octavia, nabízíme výměnným způsobem, to znamená, že Váš nefunkční startér nebo alternátor ihned vyměníme za funkční , nebo opravíme dodaný kus.

Provádíme rovněž opravy startérů a alternátorů všech typů zahraničních vozidel, např. agregátů zn. Bosch, Lucas, Delco, Valeo, Magneti-Marelli, Magneton, Hitachi, Nippondenso, Mitsubishi, atd.. Běžné typy startérů a alternátorů opravíme do 24 hodin. Každý opravený startér i alternátor je řádně odzkoušen. Náhradní díly pro běžné typy startérů a alternátorů skladem Objednané náhradní díly na skladě do 24 hod.

AKCE - Kontrola před a po zimním období

V průběhu ročních období provádíme celkovou kontrolu vozu před a po zimním období. Součástí kontroly je mimo jiné měření hustoty chladící kapaliny, seřízení světlometů, kontrola brzdového obložení, kontrola vůle náprav, stav a nahuštění pneu, kontrola tlumičů, stav výfukového potrubí a jeho uchycení. Po kontrole obdržíte protokol o jejím provedení.

... Kontrola je ZDARMA!!

Elektroinstalace

provádíme montáže autorádií, reproduktorů, zasilovačů, sobwoferů, kapacitátorů, centrálních zamykání, opravy alternátorů, startérů, elektrokabeláží u osobních a lehkých užitkových vozů.

Autohifi a multimedia

Profesionálně ozvučíme Vaše auto! Potřebujete pouze vyměnit reproduktory, autorádio, či doplnit stávající systém o subwoofer? Nebo jste náročnější zákazník a vyžadujete kvalitní multimediální instalaci s DVD a stropním monitorem?
U nás to není žádný problém!

PHAETON

U kvalitního ozvučení vozu je problém v tom, že stejný reproduktor hraje v každém voze trochu jinak (objem auta, objem kufru, konstrukce dveří...) Z tohoto důvodu přistupujeme ke každému zákazníkovi individuálně. V nabídce máme široký okruh osvědčených komponentů. Zákazníkovi doporučíme dle jeho představ o instalaci a výši investice určitou sestavu, díky tomu lze dle představ zákazníka a jeho hudebnímu vkusu postavit hodně muziky za rozumnou cenu.

Používáme výrobky známých a osvědčených značek Alpine, Pioneer, Clarion, Hertz, Magnat, Sony, Audio Development, Kenwood a mnoha jiných. Samozřejmě není problém zajistit výrobek i té "Vaší" značky, o kterém budeme přesvědčeni, že bude vhodný pro Vaši instalaci.

Montáž tažných zařízení

thule

Provádíme montáž tažného zařízení včetně elektroinstalace a to i na vozy vybavené senzorem pro couvání nebo kamerou. Pro montáž tažného zařízení máme přidělenou autorizaci. Zákazník pouze nechá zapsat taž. zařízení do vel.technického průkazu. Není nutné navštívit STK.

Příprava a realizace STK a měření emisí

V zákonem stanovených intervalech je nutné navštívit stanici technické kontroly. Proto musí technický stav Vašeho vozidla v každé situaci odpovídat vysokým nárokům na bezpečnost silničního provozu.

V případě zájmu Váš vůz připravíme na získání osvědčení o technické způsobilosti vozidla (STK) a hodnotě emisí výfukových plynů (SME) pro benzinové i dieslové motory. Stačí vůz odvézt k nám a my se o vše ostatní postaráme. Vozidlo si opět v dohodnutém termínu vyzvednete v našem servisu.

Prohlídka ojetého vozu

dilna




Plánujete nákup ojetého vozu?...
... obraťe se na nás a využijte nabídky na bezplatnou předkupní kontrolu daného vozidla!

Prohlídka je ZDARMA!

Provádíme seřízení geometrie náprav

Kontrola a seřízení geometrie kol není nutná při každé výměně pneumatik. Je však potřeba sledovat některé důležité projevy při jízdě Vašeho vozidla, které mohou svědčit o chybném nastavení geometrie náprav.

Nejčastější projevy špatné geometrie kol:


- nerovnoměrné nebo rychlé sjíždění pneu
- při přímé jízdě vozidlo táhne do levé či pravé strany
- vibrace volantu při běžné jízdě

Pokud máte při jízdě tento druh problémů, pak geometrie kol Vašeho automobilu pravděpodobně není seřízená správně. Provedení geometrie kol je nezbytné vždy, když zaznamenáte nerovnoměrné sjíždění pneumatiky. Především se tím vyhnete investici za nové pneumatiky či za náhradní díly.

Kdy je nutné provést seřízení geometrie náprav?

Kontrolu geometrie kol si nechte provést v autoservisu vždy v těchto případech:
- po opravách podvozkových částí vozidel (výměny čepů řízení, výměny ramen, silentbloků atd.)
- po mechanickém nárazu v oblasti podvozku vozidla (náraz do obrubníku či výmolu na silnici)
- samozřejmostí je provedení seřízení geometrie kol po koupi ojetého vozidla

Seřízení geometrie ... od 500,-Kč

Diagnostika Vašeho vozu

BOSCH KTS 540

diagnostika

Diagnostický přístroj KTS 540 spolupracuje se softwarem BOSCH ESI[tronic] a umožňuje na vozidle provádět například tyto diagnostické úkony jako: číst paměť závad, vymazat paměť závad, sledovat měřené hodnoty, provézt test akčních členů, vynulovat servisní intervaly, komunikovat s řídícími jednotkami EOBD. KTS 540 má integrovaný dvoukanálový multimetr pro měření napětí, odporu a proudu. Toto zařízení je vhodné pro stará i nejnovější vozidla všech evropských značek,ale i vozů asijských výrobců jako jsou Hyunday, Mitsubishi, Nisan, Subaru atd.

Multi-Diag Handy

diagnostika

Na přístroji Multi-Diag Handy provádíme komplexní diagnostiku elektronických řídicích systémů motorových vozidel. Tento přístroj je určen pro diagnostiku vozidel vybavených OBD diagnostickým konektorem, pro diagnostiku starších vozidel lze využít univerzální adaptér, který je součástí sestavy, nebo adaptéry pro jednotlivé značky vozidel, které jsou součástí volitelného příslušenství. Multi-Diag Handy je součástí modulárního systému, který je rozšířen o dvoukanálový osciloskop s multimetrem

více informací www.atal.cz

Naši výhradní dodavatelé:

APM

APM

Autoprogress – Markmiller APM – Automotive s.r.o. - dodává od roku 1994 na český a slovenský trh široký sortiment náhradních dílů pro osobní, užitková i nákladní vozidla.

AUTO-KELLY

AUTO KELLY

působí na českém trhu od roku 1994. Na aftermarketový trh s náhradními díly vstoupila jako specialista na karosářský sortiment a brzy se stala nejrychleji se rozvíjejícím importérem a distributorem náhradních dílů na osobní a lehké užitkové vozy u nás.

TROST - auto service technik

TROST

Náhradní díly TROST prodáváme buď originální značkové, nebo kvalitní repliky.
Nikdy nevydáváme repliku za originální díl!


značky: Delphi, Bosh, Varta, ACI, Valvoline, Walker, TRW, Bosal, Moog. nepoužíváme STARLINE

Protisluneční nereflektivní autofólie

CENÍK tónování
OA třídveřové ... 4000,- Kč
OA pětidveřové ... 4500,- Kč
OA COMBI ... 5000,- Kč
ostatní ... po tel.dohodě

Fólie Solar Optik – třída AP (automotiv performance)
Další z nově poskytvaných služeb je tónování autoskel. Díky příznivému poměru cena/výkon se jedná o nejžádanější typ autofólií. Tmavší typy fólií výrazně neomezují výhled z vozidla a nevytváří zrcadlový efekt.


PROČ TÓNOVAT?

ochrana před horkem - fólie chrání váš interiér před zahříváním, vlivem slunečního záření.
ochrana před UV zářením - fólie dokonale filtrují uv záření. Prodlužují tak životnost látkových potahů a plastových částí vozu.
ochrana soukromí - fólie zmenšují průhled dovnitř vozidla, při zachování dokonalé viditelnosti zevnitř.
bezpečnost - fólie snižují riziko úrazu střepinami při případném rozbití okna.
ochrana před vloupáním - bezpečnostní typy fólií poskytují ochranu proti vloupání do vozu
záruka 5let - na fólie a na jejich instalaci poskytujeme záruku 5 let.

Provádíme opravy čerpadel COMMON-RAIL

COMMON RAIL

Provádíme opravy naftových čerpadel včetně vstřikovačů (COMMON RAIL), které jsou celosvětově nejrozšířenějším systémem přímého vysokotlakého vstřikování nafty u vznětových motorů.

Vstřikovací jednotka common railCommon rail (také Common-Rail) je systém přímého vysokotlakého vstřikování nafty s tlakovým zásobníkem u vznětových motorů. Palivo vstřikované do válce pod vysokým tlakem tvoří lépe hořlavou směs, čímž se dosahuje vyšší účinnosti motoru, vyššího výkonu a točivého momentu. Důležitá je také nižší spotřeba paliva, nižší hlučnost a menší emise dieselových motorů. Oproti jiným systémům je tlak paliva vytvářen nezávisle na otáčkách motoru a vstřikovaném množství paliva a je vždy dostatečný – právě díky zásobníku tlaku.

Historie

COMMON RAIL

Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber. Ve vývoji v období let 1976 až 1992 pokračovala Spolková vysoká technická škola v Curychu. V polovině devadesátých let Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso vyvinuli common rail pro velká nákladní vozidla. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.

V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI.

Princip

COMMON RAIL

Schéma Common rail. Na rozdíl od běžných systémů, kde jde palivo pomocí čerpadla vedeno z palivové nádrže nízkotlakovým potrubím přes jemný čistič paliva do vysokotlakých čerpadel a z nich pak vysokotlakým potrubím rovnou do vstřikovače, je v systému common rail palivo vedeno z vysokotlakového čerpadla do zásobníku tlaku – rail, který je jeden společný – common pro všechny válce motoru. Ze zásobníku je palivo rozvedeno k jednotlivým vstřikovačům ve válcích. Vysokotlaké čerpadlo je u common rail jedno a obvykle je třípístové. U nejmodernějších provedení tohoto systému dosahuje vstřikovací tlak 1 800 barů, ke konci roku 2007 se ale budou vyrábět systémy s tlakem okolo 2 000 barů.[1] Tato soustava je velmi vhodná pro současné víceválcové motory s přímým vstřikem paliva. Správný moment, kdy se má palivo vstříknout do válce, a jeho množství určuje elektronická řídicí jednotka a v každém válci motoru je palivo vstřikováno prostřednictvím vstřikovačů. Vstřikovače byly v prvních dvou generacích řízeny pomocí elektromagnetického ventilu.

První generace systému common rail z roku 1997 používala tlak 1 350 barů, druhá generace z roku 2001 už 1 600 b. Třetí generace s novými, ještě přesnějšími a rychlejšími piezo-inline vstřikovači byla představena v roce 2003. Čtvrtá generace systému firmy Bosch se má vyrábět od roku 2008, inovace mají zajistit tlak až 2 500 barů.

Common rail se uplatňuje ve stále větším počtu automobilů, začal se používat i v nákladních vozech, jedním z prvních výrobců byla firma MAN (modelové řady TGS, TGX). V současnosti vyrábí systémy common rail společnosti Bosch, L'Orange, Delphi, Denso, Magneti Marelli a Siemens-VDO.

Užití ve vozidlech

Výrobci automobilů označují své vozy vybavené systémem Common rail různě (řazeny abecedně):
BMW – D
DaimlerChrysler – CDI, vozy Jeep CRD COMMON RAIL
Fiat Group:
Fiat, Alfa Romeo a Lancia – JTD, také MultiJet, JTDm, Ecotec CDTi, TiD, TTiD, DDiS
Honda – i-CTDi
Hyundai-Kia Automotive Group – CRDi
Ford Motor Company TDCi Duratorq a PowerStroke
General Motors:
Opel, Vauxhall – CDTi (ve vozech vyráběných Fiatem a Daewoo) a DTi (vozy Isuzu)
Daewoo/Chevrolet – VCDi (licence firmy VM Motori; také označ. Ecotec CDTi)
Mahindra – CRDe
Maruti Udyog – DDiS (licence firmy Fiat)
Mazda – CiTD
Mitsubishi – DI-D
Nissan – NEO-Di
PSA Peugeot Citroën – HDI nebo HDi
Renault – dCi
SsangYong – XDi (většinu motorů vyrábí DaimlerChrysler)
Tata – DICOR
Toyota – D-4D
Volkswagen Group TDI, Volksvagen oznámil, že výroba TDI skončí v roce 2008 a přejde k systému Common Rail[2]
Volvo – motory D5 jsou nazývány Common rail

Zde můžete vidět podrobný popis funkce vstřikovače COMMON RAIL