... SPECIALIZACE DEPOROSS

Specializujeme se na tyto značky:

Peugeot, Citroën, Renault, Volksvagen, Škoda, Seat, Audi, BMW, Ford, Fiat, Opel

"Nejsme členy autorizované sítě ani jedné z uvedených značek. To nám umožňuje dělat stejnou práci za podstatně jiné peníze!"

 

Počet přístupů (od 05/2008):

Aktuality

AKCE - KONTROLA tlumičů

GENERÁLNÍ OPRAVY MOTORŮ

Generální opravy VŠECH druhů motorů a hlav válců.

... více informací

NANO4LIFE OCHRANA AUTOLAKU

Tento produkt nanotechnologie je speciálně navržen pro ochranu povrchu Vašeho vozu. Je 100% šetrný k životnímu prostředí.

... více informací

2 NOVÉ AKCE - ZIMA & TLUMIČE

V sekci akce přinášíme dvě nové akce.

Oleje PETRO CANADA

... více informací

Nová sekce MAZIVA A KAPALINY - NEPŘEHLÉDNĚTE!!

... více informací

NOVÉ NÁHRADNÍ VOZIDLO

... více informací

Nová příjezdová komunikace.

Dne 3.6.2013 se k naší, ale určitě i Vaší velké radosti, KONEČNĚ začala budovat nová příjezdová komunikace k našemu autoservisu. Dle sdělení firmy,která má výstavbu komunikace na starost, by dokončená stavba měla být předána městu Hodonín někdy na přelomu července a srpna letošního roku.

Několik fotografií z výstavby ...

Nejnovější akční ceny!

AKCE - Kontrola před zimou

Leták akce

AKCE PNEUSERVIS

AKCE - Přezutí čtyř pneumatik na plechovém disku ...

cena ..... 480,- Kč s DPH

Inzerce

Spřátelené autoservisy

MINX Škarda Marek - Svoboda nad Úpou Vaněk Jan - Temný důl

Srdeční záležitost jménem VW Transporter

Proč právě tahle vozidla? Jednoduše nás uchvátila jejich univerzálnost, praktičnost, prostornost, jízdní vlastnosi... prostě vše. Díky dlouholetým zkušenostem víme o Transportérech ( od T1 až po současné modely) téměř všechno. Známe plno triků jak co opravit, vylepšit nebo přivést k dokonalosti! Poradíme ideální řešení pro váš problém nebo požadavek.

Až do třetí generace, vyráběné do roku 1992, se populární VW Transporter spoléhal na z dnešního pohledu poněkud archaické řešení s motorem vzadu a pohonem zadních kol. Byl to jakýsi odkaz na legendárního Brouka, z něhož první a druhá generace technicky vycházely.

T4

V roce 1990 VW představil čtvrtou generaci vozu, známou jako T4. Jejím charakteristickým znakem je zcela odlišná a hlavně moderní koncepce. Motor je od té doby umístěn vpředu napříč, kde samozřejmě pohání přední kola. Od představení Volkswagenu T4 uplynulo už celých 20 let, těší se tento vůz stále obrovské popularitě. Důvodů pro to je mnoho. Počínaje robustní technikou nebo bohatě vybavenými verzemi, ale i faktem, že současný T5 dle mnohých kvalit svého předchůdce prostě nedosahuje. Kromě toho vůz v době premiéry upoutal řadou progresivních technických řešení. Vůbec poprvé nabídl posádce i jistou úroveň pasivní bezpečnosti, o níž si mohli cestující v předchozí generaci s takřka trambusovou koncepcí nechat zdát (v trambusu sedí řidič a jeho spolujezdec nad, případně dokonce před přední nápravou). Velmi pozoruhodně je z dnešního pohledu řešen i podvozek T4. Na rozdíl od novější T5 se vpředu spoléhá na lichoběžníkovou nápravu. Ta navíc není odpružena vinutými pružinami, jak je dnes obvyklé, nýbrž dvojicí podélných torzních tyčí. Toto řešení vyniká značnou odolností, což u původně užitkového vozu mnozí ocení. Podobně nekonvenční je zavěšení zadních kol. To využívá kyvadlovou úhlovou nápravu se šikmou osou kývání.

Motor - Transporter T4 byl od počátku dodávkovým vozem s velmi moderní koncepcí, nevýhodou modelu však byla poměrně chabá nabídka motorů. Šlo o čtyř- a pětiválce s nevalným výkonem. Základem byl dvoulitr starší koncepce s výkonem pouhých 63 kW, následoval pětiválec 2,5 litru s výkonem 81 kW (po roce 1996 85 kW). Zatímco čtyřválec nestačí dynamikou, pětiválec má zase vysokou spotřebu. Vznětové motory zastupoval pětiválec 2,4 litru s výkonem 57 kW, který se vyznačuje velmi dlouhou životností. Pozor je ovšem potřeba dávat na stav rozvodů. Lepší je hledat modernizované verze T4 vyráběné po roce 1995. Ta přinesla podstatně lepší pohonné jednotky a taky možnost zvolit verzi s pohonem všech kol. Pod kapotu se především dostal skvělý vznětový pětiválec 2.5 TDI. Původní verze má výkon 75 kW, v roce 1998 pak byla paleta rozšířena ještě o slabší provedení se 63 kW a naopak i výkonnou verzi se 111 kW. Modely s nejsilnějším turbodieselem jsou dnes nejvyhledávanější. Silnou benzínovou alternativou se stal šestiválec VR6, který měl výkon 103 kW, po modernizaci v roce 2000 pak dokonce 150 kW. Motor však rozhodně není úsporný a je potřeba si dát pozor na stav rozvodů, které jsou řešeny řetězem.

Autodílna DEPOROSS

Volkswagen Transporeter T4 je spolehlivý a velmi trvanlivý vůz, pokud navíc zvolíte jako pohonnou jednotku turbodiesel 2.5 TDI, bude rozumná i spotřeba. Vzhledem k popularitě auta není problém s jeho servisem, ať už z hlediska dostupnosti náhradních dílů nebo kvalifikovaných opravářů.

PLUSY - MÍNUSY : Celková kvalita zpracování, velký vnitřní prostor, skvělé vznětové motory, odolný podvozek, široká nabídka verzí, skvělý motor 2.5 TDI, nízký výkon původních pohonných jednotekvysoká spotřeba zážehových motorů,

T5

V roce 2003 přišla na trh už pátá generace oblíbeného dodávkového automobilu Volkswagen Transporter. Univerzální pracant opět cílí nejen na firmy a živnostníky, ale také na cestovatele a velké rodiny. Těm bude vyhovovat celkově civilizovanější provedení auta. V některých provedeních a úrovních výbavy tak Transporter T5 nabízí prakticky stejné vymoženosti jako běžné osobní vozy. Opět platí, že T5 je nabízen v nepřeberném množství verzí. Základem je klasický užitkový Transporter, který je k sehnání jako obyčejná dodávka, dodávka se zvýšenou střechou, dodávka s vyjímatelnou druhou řadou sedadel a prosklením, valník (i s dvojitou kabinou), jako podvozek s kabinou určený k osazení libovolnou nástavbou nebo v prosklených verzích pro přepravu až devíti osob (i v prodloužené verzi), případně s pohonem všech kol 4Motion. Caravelle je verzí zaměřenou především na přepravu osob a oproti užitkovým variantám má podstatně lepší výbavu, která tuto verzi přibližuje k osobním vozům. Maximem je opět devět sedadel. Multivan je nejluxusnější a také nejdražší provedení, které má jednotlivá sedadla jako samostatná křesla se širokými možnostmi posuvu (případně otáčení). Interiér provedení Multivan je mimořádně variabilní, sedadel tu celkem může být šest nebo sedm. Špičkové jsou i možnosti příplatkové výbavy, některé exempláře jsou vybaveny skutečně luxusně - mnohdy nechybí pohon všech kol, automatická převodovka, kožené čalounění, navigační systém a mnoho dalšího.

Šířka nabídky motorů se v podstatě neliší od předchozí generace T4, ovšem paleta byla silně obměněna, navíc se liší u modelů před faceliftem a po něm (došlo k němu v roce 2009). Úplným základem je v obou případech benzínový dvoulitr s 85 kW, který není pro pohon velkého a těžkého vozu příliš vhodný, po stránce spolehlvosti mu ale nelze nic vytknout. Druhou benzínovou alternativou byla nejprve poslední verze legendárního motoru VR6 s objemem 3,2 litru a výkonem 173 kW. Má příjemný zvuk a dostatek síly, vadí ale vysoká spotřeba, která je ale důvodem, proč bývají tyto verze často levnější. Po modernizaci se pod kapotou objevil přeplňovaný dvoulitr TFSI, který nabídne slušných 150 kW při podstatně nižší spotřebě. Ačkoli je asi nejlepší benzínovou volbou, ani tento motor není vyhledávaný a na trhu se vyskytuje spíše výjimečně. Důvod je vcelku jasný, pod kapotou Transporteru T5 lze mít výborné turbodiesely. Před modernizací byly základem jednotky 1.9 TDI-PD o výkonu 62 nebo 75 kW, po faceliftu nabídly stený výkon moderní dvoulitry TDI se vstřikováním Common Rail. Špičkou dieselové nabídky byly do roku 2009 pětiválcové motory 2.5 TDI s 96 nebo 128 kW. Pětiválec je známý například z luxusního VW Touareg a pod kapotou Transporteru se vyskytuje zdaleka nejčastěji. Obě výkonové verze mají dostatek síly a příznivou spotřebu. Konstrukce už ale není tak robustní jako u předchozí generace T4 (se starým pětiválcem původem od audi už nemá nový motor nic společného) a při koupi více ojetých kusů je potřeba věnovat kondici motoru větší pozornost. Po modernizaci pětiválce z nabídky zmizely a o pohon se starají už jen čtyřválce. Krom základních verzí jsou tu i varianty s výkonem 84, 103 a 132 kW. I ty se mohou pochlubit příznivou spotřebou a slušnou dynamikou, po stránce spolehlivosti se také jeví jako povedené

PLUSY - MÍNUSY : Velmi kvalitní zpracování, vnitřní prostor a užitná hodnota, výkonné vznětové motory, odolný podvozek, solidní jízdní vlastnosti, široká nabídka verzí, výborná antikorozní ochrana, horší pověst motoru 2.5 TDI, vyšší prodejní ceny

OSCILOSKOP - TEXVIK DS

TEXVIK DS

"Moderní osmikanálový autoservisní osciloskop Autoskop III, který používá řada specialistů-diagnostiků k hledání závad v různých elektronických systémech automobilů a představuje vynikající diagnostický nástroj pro autoservisní praxi. Využívá se zejména pro přesnější a rozsáhlejší měření. Řadu závad a komplikovanějších problémů lze řešit právě jen pomocí takového osciloskopu.

Program umožňuje monitorovat, měřit a zaznamenávat signál v reálném čase a také výstup kopie signálu na tiskárnu nebo elektronickou kopii ve formátu obrázku JPEG. Zapsaná data obsahují nepřetržitý úsek digitalizovaného signálu. Určený úsek muže byt částečně nebo úplně uložen ve tvaru binárního nebo grafického souboru. Přístroj může pracovat v režimech jedno-, dvou-, čtyř-, osmikanálového analogového osciloskopu"

Příklad záznamu - TEXVIK DS primární okruh zapalování frekvenční omezení proudu vstřikovacího impulsu sekundární impuls zapalování

DIAGNOSTIKA SUPER VAG - (Audi, VW, Škoda a Seat)

diagnostika Volkswagen

"Nejsme členy autorizované sítě VW. To nám umožňuje dělat stejnou práci za podstatně jiné peníze!"


Super Vag je diagnostický systém pro práci s veškerou elektronikou vozů skupiny Volkswagen (Audi, VW, Škoda a Seat) se stejnými funkcemi jaké nabízejí diagnostické přístroje ve značkových servisech. Komunikuje s řídicí jednotkou motoru, ABS, klimatizace, airbagu, imobilizéru atd.

DIAGNOSTIKA PEUGEOT A CITROEN (obr.1)

"Nejsme členy autorizované sítě PEUGEOT A CITROEN. To nám umožňuje dělat stejnou práci za podstatně jiné peníze!"

Podpora vozů CITROEN :

AX, BX, XM, ZX, Saxo, Xantia, Xsara, Xsara Picasso, Xsara 2, C1, C2, C3, C3 Facelift, C3 Pluriel, C4, C4 Sedan, C4 Pisasso, C5, C5 Facelift, C6, C8, C-Crosser, Evasion, C15,Berlingo, Berlingo 2, Jumpy, Jumpy 2, Jumpy 3, Jumper, Jumper 2, Jumper 3. * podpora nejnovějších vozů se stále mění a je průběžně aktualizována

Podpora vozů PEUGEOT:

106,107,1007,205,206,207,306,307, 308,3008,309,405,406,407,4007,605,607,806,807, Bipper, Boxer,Expert,Partner * podpora nejnovějších vozů se stále mění a je průběžně aktualizován

Tuto jednotku jsme rošířili o přídavný modul Lexia pro vozy Nemo,Bipper,Boxer III,Jumper III který pro diagnostiku těchto vozů nutný. obr.2

LEXIA-3 je nejnovější verze dealerské autodiagnostiky pro obě značky PEUGEOT a CITROEN. Jedná se o shodné diagnostické zařízení, jaké využívají ve značkových servisech PEUGEOT a CITROEN. Podporuje kompletní diagnostiku vozidel od 90-tých let až po současnost. LEXIA 3 podporuje protokoly K-Line, CAN-BUS a SAE J1850 komunikaci (PWM and VPW).

FUNKCE :

diagnostika Peugeot a Citroen

Identifikace jednotky:

Zobrazuje kompletní identifikaci řídící jednotky, např. číslo dílu, software / hardware verzi, výrobce atd.

Čtení chybových kodů:

Umožňuje čtení uložených chybových kodů řídících jednotek

Mazání chybových kodů:

Umoňuje mazání chybových kodů řídících jednotek

Auto-scan (kompletní autoscan/test)

Detekuje všechny řídící jednotky (electronic control units) umístěné ve vozidle a v nich obsažené chybové kódy

Měřené hodnoty:

Program zobrazuje live data jako otáčky motoru, váhu vzduchu, lambda sonda, polohu š.klapky atd. Hodnoty lze zobrazit v grafu, 9 hodnot najednou, nebo plný výčet (všechny naměřené hodnoty).

Test akčních členů:

Umožňuje testovat jednotlivé komponenty např. palivové čerpadlo, přístrojovou desku, sepnutí ventilátoru, čerpadlo paliva atd.

Programování funkcí/Přizpůsobení

Tato funkce má velký význam ve všech vozidlech, protože systémy, například řídící jednotky motoru, Immobilizer, airbagy, alarmy a některé další, můžou vyžadovat provést reset nebo naprogramování po opravě. Dále je dostupné programování jednotky BSI ( aktivace palubního počítače, nastavení osvětlení atd.. ), nastavení servisních intervalů a další funkce.

Diagnostika pro vozy Renault - Dacia.

"Nejsme členy autorizované sítě RENAULT. To nám umožňuje dělat stejnou práci za podstatně jiné peníze!"

diagnostika Renault

Vlastníme zařízení (tzv. Clip) na diagnostiku vozů značky Renault - Dacia. Máme 10 let zkušeností s touto značkou a také všechna nutná školení.

Pokud hledáte profesionální automechaniky a zároveň nechcete zbytečně vyhazovat peníze, pak nás kontaktujte. Jsme trio velmi zručných mechaniků se specializací na domácí i zahraniční motorová vozidla.

"Autoservis se zaměřuje jak na celkové opravy a běžný servis, tak na složité odhalování poruch. Kódování klíčů a karet Renault je samozřejmostí"

Přijeďte se přesvědčit!