Na těchto stránkách naleznete informace o autodílně DEPO ROSS, ale i odkazy na další zajímavosti ze světa automobilů a jejich tuningu. Provádíme opravy a kompletní pneuservis osobních vozidel, kontrolu a údržbu vozů všech značek, za použití kvalitních autodílů.
Základem autoservisu depoross je osobní přístup ke každému zákazníkovi. Ten je budován na třech zásadních principech: důvěře, kvalitě a spolehlivosti. Přejeme všem našim stálým i novým zákazníkům mnoho šťastných kilometrů a i když se Vašemu miláčkovi něco stane, vězte že na to nejste sami.
NEPŘEHLÉDNĚTE tyto důležité informace pro motoristy!
Nařízení o výjimkách pro motorová vozidla ... - Autosalon 2011 - Bloková vyjímka
Generální opravy VŠECH druhů motorů a hlav válců.
Tento produkt nanotechnologie je speciálně navržen pro ochranu povrchu Vašeho vozu. Je 100% šetrný k životnímu prostředí.
V sekci akce přinášíme dvě nové akce.
Dne 3.6.2013 se k naší, ale určitě i Vaší velké radosti, KONEČNĚ začala budovat nová příjezdová komunikace k našemu autoservisu. Dle sdělení firmy,která má výstavbu komunikace na starost, by dokončená stavba měla být předána městu Hodonín někdy na přelomu července a srpna letošního roku.
Několik fotografií z výstavby ...
AKCE - Přezutí čtyř pneumatik na plechovém disku ...
cena ..... 480,- Kč s DPH
V posledním díle objasnil pořad Autosalon 2011 divákům problematiku „Blokové výjimky“ a důležitost nezávislého trhu.
Na začátku byla položena základní otázka:Platí pravidlo, když mám nový vůz, že musím jezdit do značkového servisu? Následovala malá exkurze s Renaultem Duster v záruce po servisech, kde bylo vysvětleno jaké má řidič práva se svým vozidlem v záruce, kdy smí navštívit nezávislý servis a kdy musí do autorizovaného.
Ing. Pavel Tunkl - SDA - Svaz dovozců automobilů - "Evropská komise v nové Blokové výjimce potvrdila to, co bylo v původní, že záruční doba nesmí být vázána na prohlídky v autorizovaných opravnách a použití originálních dílů. Nicméně je třeba potvrdit rozdíl mezi údržbou a opravou. Údržba může být prováděna v nezávislých opravnách a při použití neautorizovaných dílů, tedy dílů shodné kvality, ale pozor, v případě nedodržení postupu stanovených výrobcem nebo kvality toho dílu, samozřejmě záruka padá."
Ing. Michal Knor - marketingový ředitel firmy Auto Kelly - "V neznačkových servisech je možno provádět všechny úkony spojené s provozem vozidla. Typické jsou běžné pravidelné prohlídky, výměny olejů, filtrů, kontroly brzd, tlumičů, výfuky. Veškeré věci spojené s provozem vozidla, může motorista provádět v nezávislých servisech."
Jedinou výjimkou, kdy není možné provádět opravu v nezávislém servisu je uplatnění záruky na poškozený díl z výroby vozidla, to znamená, s touto opravou je třeba jet do autorizovaného servisu.
Co ještě v pořadu zaznělo:
- 80% dílů do výroby automobilů dodávají subdodavatelé
- značkové a originální díly se neliší - jedná se o stejný materiál, často ze stejné linky
- značkový díl je až o 30% levnější než originální
- mystifikace ze strany autorizovaných servisů - povinnost jezdit v záruční době do těchto servisů
- i po dobu záruky má motorista volbu výběru servisu a použití dílů (pokud kvalitou odpovídají originálním)
- kouzlo prodloužené záruky - motorista se tímto zaváže jezdit vždy do autorizovaného servisu
- jde jenom o peníze, u aftermarketu se jich točí více než u nových aut
Je moc dobře, že se tato problematika objevila na televizních obrazovkách a přispěla k osvětě o nezávislém trhu aftermarketu. Čím více motoristů bude vědět, že má možnost volby svého servisu a výběru náhradních dílů, tím lépe pro náš nezávislý trh. Takže tomuto počinu moc tleskáme.
Bloková výjimka přináší mnoho pozitivního pro nezávislé servisy a prodejce autodílů, ale je i výzvou pro autorizované servisy. Již dnes většina autorizovaných servisů nabízí své náhradní díly pro starší vozy a lákají řidiče starších vozů na různé výhodné programy. Autorizovaný servis dnes již není jenom o servisu nových vozidel a začíná se zaměřovat na opravy starších vozidel. Jejich vybavení je většinou na dobré úrovni a pracovníci jsou dobře proškolení.
Mějme to na paměti. Ale o tom až v některém z dalších článků, kdy se na tuto problematiku zaměříme.
Na pořad Autosalon 2011 (číslo 42) se můžete podívat zde.Vše podstatné se začne odehrávat v čase 9 minut a 20 sekund.